اولین رینگ گردشگری شرق پایتخت راه اندازی می شود

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

05 ارديبهشت 1403 ساعت 15:01

با محوریت بوستان جنگلی سرخه حصار و مشارکت مدیران موزه ها و اماکن گردشگری، اولین رینگ گردشگری شهرداری منطقه 13 راه اندازی می شود.اولین رینگ گردشگری شرق پایتخت راه اندازی می شود

به گزارش تهران هوشمند و به نقل از شهرنوشت، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه گفت: جلسه هم اندیشی اولین رینگ گردشگری منطقه 13 با محوریت سرخه حصار، قطب گردشگری شرق تهران با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی و مدیران موزه ها و اماکن گردشگری این منطقه برگزار شد.


وی افزود: در این جلسه با تبادل نظر بین اعضا مقرر شد، با راه اندازی اولین رینگ گردشگری منطقه شامل موزه برق، موزه تاریخ، بوستان جنگلی سرخه حصار، خدمات گردشگری در زمینه های آموزشی، هیجانی و تفریحی به اقشار مختلف ارائه می­ شود.


به گفته وی این رینگ گردشگری به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که بوستان جنگلی سرخه حصار محور این بازدید است به نحوی که بازدیدکنندگان در تورهای گردشی خود در این تفرجگاه، توقف و از امکانات تفریحی، گردشی آن استفاده می کنند.


شهردارمنطقه 13 تصریح کرد: در این برنامه، اقتصاد گردشگری را سرلوحه کار خود قرار داده ایم، تا با مشارکت شرکت های گردشگری برای منطقه درآمدزایی داشته باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;