با برنامه ریزی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

05 ارديبهشت 1403 ساعت 02:01

شهردار تهران عصر امروز با حضور در «دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت» از دست اندرکاران این جشنواره تقدیر کرد.

به گزارش تهران هوشمندبه نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی در «دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت» که با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در تالار وحدت برگزار شد، با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم گفت: در شرایط سخت کنونی که کشورمان با تهدیدهایی به واسطه تحریم ها مواجه است، با تقویت این اقدامات می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
‏‎ وی افزود: شاید آنها که امروز داعیه ابرقدرتی در جهان را دارند نیز از تهدیدها فرصت سازی کردند. نمونه این مورد کشور امریکا است که از تهدیدهای ۱۱ سپتامبر استفاده کرد و به دو کشور حمله نمود. البته حمله به افغانستان و عراق از قبل هم در برنامه های آمریکا بود، اما ۱۱ سپتامبر این فرصت را برای اجرای برنامه هایشان ایجاد کرد.
‏‎حناچی گفت: در کشور ما هم در ابتدای انقلاب وقتی ارتش فاقد سازماندهی لازم بود عراق با حمله به کشورمان تهدیدی جدی ایجاد کرد که حضرت امام (ره) با رهبری خود آن را به فرصتی برای افزایش اعتماد به نفس جوانان کشور تبدیل کرد.
‏‎به گفته شهردار تهران، فارغ از خشونت های ذاتی جنگ، دفاع مقدس ما نمایشی از اقتدار، اعتماد به نفس و مقاومت ایرانیان بود و اگر امروز کسی به خود جرات تعرض به کشورمان را نمی دهد ناشی از آن نمایش قدرت است.
‏‎حناچی در ادامه به سیاست های ترامپ اشاره کرد و گفت: امروز با شخصی مواجه هستیم که ادبیات متفاوتی را در جهان راه انداخته است و این رفتار فقط با ما نیست و در کشور خودشان هم این مساله وجود دارد.
‏‎وی افزود: در این شرایط کار زیادی در کوتاه مدت نمی توان انجام داد ولی با برنامه‌ریزی می توان تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد. جوانان و آنها که به دنبال نوآوری و فرصت هستند در این شرایط فرصت استثنایی دارند ‏‎که خلاقیت های خود را به نمایش بگذارند .
‏‎به گزارش شهرنوشت، در این مراسم برترین های جشنواره در حوزه های مختلف با رای هیات داوران انتخاب شدند و به آنها جوایزی اهدا شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;