بازداشتگاه کهریزک محل بازپروری معتادان متجاهر می شود

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

05 ارديبهشت 1403 ساعت 06:35

رییس پلیس پایتخت با اشاره به تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک گفت: بازداشتگاه کهریزک پس از آماده سازی و مناسب سازی، به محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر تبدیل می شود تا بخشی از مشکلات این حوزه رفع شود.

به گزارش تهران هوشمند به نقل ازشهرنوشت، سردار حسین رحیمی با اشاره به لزوم ساماندهی معتادان متجاهر بیان کرد: یکی از آسیب های اجتماعی کلانشهر تهران، وجود معتادان متجاهر در اماکن عمومی همچون خیابان ها، پارک ها، وسط اتوبان ها و زیر پل ها است که حضور آنان زمینه بروز جرایمی همچون سرقت را فراهم می کند و گلایه شهروندان را به دنبال دارد. به همین دلیل شهروندان خواستار جمع آوری این افراد هستند.

این مقام عالی انتظامی اضافه کرد: بارها اعلام کرده ایم که پلیس می تواند در کم ترین زمان ممکن، معتادان متجاهر را از سطح شهر جمع آوری کند، اما مسئله مهم در این قضیه، نگهداری و بازپروری آنان است که نیازمند مکان مناسب و کافی برای این موضوع است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: سردار اشتری، فرمانده محترم نیروی انتظامی پس از برگزاری چندین جلسه مشورتی و کارشناسی، تدبیر کردند که بازداشتگاه کهریزک پس از آماده سازی و مناسب سازی، به محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر تبدیل شود تا بخشی از مشکلات این حوزه رفع شود.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم این موضوع به صورت اصولی و کامل حل شود نیازمند عزم و برنامه جدی از سوی سازمان های مسئول است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;