اغراق در سهم آرادکوه از انتشار بوی بد پایتخت

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

31 فروردين 1403 ساعت 07:13


عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت که درباره سهم آرادکوه در انتشار بوی بد پایتخت اغراق می‌شود.

به گزارش تهران هوشمند و به نقل از پایگاه خبری شهر، سید آرش حسینی میلانی درباره نقش مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه در انتشار بوی نامطبوع در تهران گفت: گزارش رسمی بوی بد تهران توسط دستگاه متولی آن یعنی سازمان حفاظت از محیط زیست هنوز برای شورای شهر ارسال نشده است.

وی ادامه داد: نظر می‌رسد که درباره سهم مجتمع آرادکوه در انتشار بوی نامطبوع در پایتخت اغراق می‌شود و منابع دیگری هم می‌توانند در انتشار بوی نامطبوع در پایتخت سهم جدی داشته باشند، هرچند که به دنبال تبرئه کردن کسی هم نیستیم.

میلانی تصریح کرد: اغراق در سهم مجتمع آرادکوه در انتشار بوی نامطبوع در مرکز و نواحی شمالی شهر بیشتر است، چراکه جهت باد تهران مختلف بوده است و اگر قرار بود که آرادکوه منشا بوی نامطبوع باشد، باید این بوی نامطبوع در تابستان افزایش می‌یافت.

این عضو شورای شهر تهران گفت: تلاش مدیریت شهری در شرایط کنونی کاهش حجم ورودی پسماند و افزایش راندمان این مجتمع از یک سو و مراکز پردازش از سوی دیگر است.

شهرداری تهران برای سال آینده خواستار افزایش بودجه جهت افزایش بهره‌وری و عملکرد آرادکوه شده است و شورا هم نسبت به این مسئله، نظر مثبتی دارد.

حسینی میلانی این را هم گفت که با پیگیری‌های انجام شده، دستگاه‌های لازم برای پایش بو خریداری شده و اداره کل محیط زیست شهرداری تهران و سازمان مدیریت بحران در حال انجام تحقیقات لازم در این رابطه است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;