تمدید پروانه کسب اصناف منوط به واکسیناسیون شد

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

31 فروردين 1403 ساعت 22:50

صدور و تمدید پروانه کسب برای تمامی شاغلان در واحدهای صنفی، منوط به انجام واکسیناسیون تا انتهای مهرماه است. تمامی افراد شاغل در اصناف، طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۰ موظف به واکسیناسیون برای ادامه فعالیت شدند. درواقع اگر شاغلان یک صنف کارت واکسن کرونا نداشته باشند، کارت بهداشت، کارت مباشر و پروانه فعالیت آن‌ها صادر یا تمدید نمی‌شود.

به گزارش تهران هوشمند به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، کلیه صنوف و افراد شاغل در صنوف موظف هستند تا پایان مهرماه حداقل یک دوز واکسن کرونا دریافت کنند. اتاق اصناف در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است فعالیت کلیه مشاغل و به‌ویژه مشاغلی که مشمول گروه‌های فعالیت ماده (١٣) قانون آشامیدنی و خوراکی می‌شوند، از ابتدای آبان‌ماه مشروط به دریافت واکسن کرونا است. همچنین از اول آبان‌ماه صدور و تمدید مجوزهای مربوط به فعالیت کسب‌وکارها، اعم از کسب‌وکارهای خصوصی و عمومی و خدمات‌دهندگان ازجمله رانندگان انواع ناوگان حمل و نقل بار و مسافر (اعم از درون‌شهری و برون‌شهری) منوط به واکسیناسیون حداقل دوز اول و ادامه فعالیت آن‌ها نیز مشروط به واکسیناسیون دوز دوم جامعه هدف، حداکثر تا پایان بهمن‌ماه ١۴٠٠ است.

از آنجا که دولت اجرای طرح قرنطینه هوشمند را در برنامه دارد، اقدام به اجباری کردن واکسیناسیون برخی رسته‌ها کرده است که در ۲۰ ماه گذشته، بارها مجبور به تعطیلی شدند و آسیب اقتصادی زیادی دیدند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;