فرهاد مجیدی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

08 ارديبهشت 1403 ساعت 05:38

مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکان پذیر خواهد بود. سرمربی استقلال با رای کمیته اخلاق محروم شد.

به گزارش تهران هوشمند و به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای کمیته اخلاق به شرح زیر است:

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکان پذیر خواهد بود.

محمد علینژاد بازیکن اسبق آلومینیوم اراک به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. علینژاد از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

احمد حمیدی فرد و مجید ساکی، سرپرست و مربی تیم فوتبال آبی پوشان هرکدام به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. نامبردگان از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع هستند و فعالیتشان صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;