زمان انتظار برای تحویل تویوتا لندکروز به 4 سال رسید

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

01 ارديبهشت 1403 ساعت 04:39

استقبال مشتریان از لندکروزر جدید و سفارش نسخه‌های گران‌قیمت و کبود قطعات، زمان تحویل این خودرو به مشتریان را چهارساله کرده است. مشتریان عاشق لندکروزر جدید هستند و این مدل به‌ قدری محبوب است که به گزارش Cars Guide، احتمالاً تحویل برخی از سفارش‌ها و تریم‌های آن چهار سال طول خواهد کشید و کمبود تراشه‌ وضعیت را بحرانی‌تر کرده است.

تویوتا از زمان آغاز پیش‌فروش لندکروزر جدید در ۲ آگوست سال جاری میلادی، بیش از ۲۰ هزار سفارش دریافت کرده است. حدود ۹۰ درصد خریداران ژاپنی، تریم‌های GR Sport و ZX را انتخاب می‌کنند و مدت‌زمان مورد نیاز برای ساخت این نسخه‌ها بسیار زیاد است.

وضعیت در حال بحرانی‌تر شدن است و تویوتا به دلیل کمبود قطعات، در نیمه‌ی دوم آگوست و اکثر روزهای ماه سپتامبر لندکروزر نمی‌سازد و این اتفاق نه‌تنها در بازار ژاپن، بلکه بر سایر بازارهای جهانی هم تأثیر می‌گذارد. به‌عنوان مثال، نمایندگی‌های تویوتا در استرالیا فقط نمونه‌هایی برای نمایش دارند و واحدهای فروش از مشتریان می‌خواهند بعداً مراجعه کنند. این اولین گزارش از تعداد زیاد سفارش‌های لندکروزر نیست و در ماه آگوست تویوتا گزارش داد که در حال حاضر تقاضا بسیار بالا است و تولید ۱۲ ماه آینده را شامل می‌شود. در آن زمان هرکسی که لندکروزر جدید را خریداری کرده بود؛ باید حداقل یک سال صبر می‌کرد تا خودروی او آماده‌ی تحویل شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;