قائم مقام سایپا : عرضه 3 محصول جدید در زمستان 1400 ؛ در طرح تبدیل ، متقاضیان 1700 درصد سود می کنند

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

30 فروردين 1403 ساعت 11:26

در طرح تبديل ۱۷۰۰ درصد سود به افرادي مي رسد كه اواخر سال ۹۶ و اوايل سال ۹۷ خودروهاي رنو را ثبت نام كردند و يا به عبارتي پول اين افراد (در زمان ثبت نام) ۱۸ برابر مي شود.  قائم مقام سایپا گفت: با وجود همه مشکلات از جمله تحریم‌ها و خروج شرکای خارجی از جمله رنو و ولوو در چند سال گذشته با تلاش زیاد توانستیم  تعهدات معوق سایپا را به صفر برسانیم.

به گزارش تهران هوشمند مجید باقری در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال‌های گذشته مجموع تعهدات سایپا به بیش از ۵۲۰ هزار دستگاه رسید که معادل ۱۵ ماه تولید شرکت بود خاطر نشان کرد: تحریم ها اشتغال شرکت های خودروسازی را هدف قرار داد؛ سر فصل های سنتی در این گروه داشتیم‌ که باید تعیین تکلیف می شد، یک طرح اتوخدمت بود که برای برون رفت از زیان مالی شکل گرفته بود. وی ادامه داد: یکی از مشکلات بعد از تحریم خودروها ساندرو و برلیانسی بود که ثبت نام کرده بودیم و شرکت های تامین کننده آنها از کشور رفتند، این‌ کار برنامه های ما را دچار مشکل کرد و تحویل این خودروهای به مشکل خورد.

باقری با بیان اینکه اکنون که تعهدات به صفر رسیده است گفت: اکنون اتوخدمت (یکی از طرح های سایپا )به پایان رسیده است و 120 هزار خودرو تحویل داده شده است و از آن حدود 2500 تعهد باقی مانده است که مشتریان تمایل ندارند از طرح های ما استفاده کنند. در حوزه سبد سرمایه گذاری مشکلات را رفع کرده ایم. وي ادامه داد: در طرح تبديل ۱۷۰۰ درصد سود به افرادي مي رسد كه اواخر سال ۹۶ و اوايل سال ۹۷ خودروهاي رنو را ثبت نام كردند و يا به عبارتي پول اين افراد (در زمان ثبت نام) ۱۸ برابر مي شود .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;