بخش شیائومی اتومبیل رسما به ثبت رسید

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

01 ارديبهشت 1403 ساعت 02:35

بخش شیائومی اتومبیل که قرار است تولیدکننده خودروی الکتریکی با برند شیائومی باشد، رسما به ثبت رسید. هدایت این بخش را بنیان‌گذار گروه شیائومی به عهده خواهد داشت. 

چندی پیش شیائومی اعلام کرده بود که به دنبال ورود به دنیای خودروی الکتریکی است. از آن زمان تا به امروز، شرکت چینی اقدامات متعددی برای یافتن شریک تجاری در بخش تولید خودرو انجام داده و اخیرا از برنامه‌هایش برای تصاحب استارتاپ حوزه خودروهای خودران به نام Deepmotion خبر داده است.

حالا، شیائومی رسما اعلام کرد که روند ثبت صنعتی و تجاری شرکت شیائومی اتومبیل (Xiaomi Automobile Co. Ltd) تکمیل شده است. شرکت چینی این بخش را با سرمایه رسمی ۱۰ میلیارد یوان چین به ثبت رسانده و لی جون، بنیان‌گذار، مدیر و رئیس هیئت مدیره گروه شیائومی هدایت این بخش را بر عهده خواهد داشت. شیائومی می‌گوید از زمان اعلام رسمی ورود به بازار خودروی هوشمند، تیمی متشکل از حدود ۳۰۰ نفر کارمند برای کار در این بخش جمع‌آوری کرده است. بر اساس ادعای شرکت چینی، این کارمندان از بین بیش از ۲۰ هزار متقاضی فعال در بخش خودروی هوشمند گزینش شده‌اند. روند گزینش همچنان ادامه دارد و شیائومی می‌خواهد از افراد بیشتری برای کار در این تیم دعوت کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;