شهرداری تهران هیچ محدودیتی برای جذب افراد کارتن خواب و بی سرپناه ندارد

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

31 فروردين 1403 ساعت 05:43

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در برنامه «تهران 20» اعلام کرد شهرداری تهران هیچ محدودیتی برای جذب افراد کارتن خواب و بی سرپناه در شب های سرد سال ندارد و آمار کارتن خواب ها در این روزها به 5 هزار نفر هم می رسد.

به گزارش سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی، سید نجم الدین محمدی با اشاره به اینکه از سال 1383 جذب، اسکان شبانه افراد کارتن خواب و بی سرپناه بر عهده شهرداری تهران است، گفت : به همین منظور 33 واحد گشت فوریت‌های اجتماعی در شبانه روز  به همراه 60 مددکار اجتماعی برای جذب و ساماندهی کارتن خواب ها فعالیت می کنند.

وی افزود : در حال حاضر شهرداری تهران 16 گرمخانه دارد که افراد کارتن خواب به صورت خود معرف یا از طریق گشت های سازمان، جذب می شوند که غذای گرم ، استحمام، لباس خواب و جای استراحت از جمله خدماتی است که در گرمخانه دریافت می کنند.

محمدی با اشاره به اینکه شهرداری تهران در روزهای سرد سال به 5 هزار کارتن خواب و بی سرپناه خدمات رسانی می کند از مردم خواست که فضای بی دفاع شهری را مورد توجه قرار دهند و به محض مشاهده افراد کارتن خواب با سامانه 137 تماس بگیرند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در بخشی از سخنانش به همراه سرا های شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران دو همراه سرا نیز برای همراهان بیمارانی که از شهرستان به تهران مراجعه می کنند در نظر گرفته است و همراهان بیماران بستری در بیمارستان های شهر تهران با معرفی مددکاران در بیمارستان به این مراکز معرفی می شوند. 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;