آسمان استان تهران در شب ۲۲ بهمن نورباران می‌شود

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

05 ارديبهشت 1403 ساعت 09:05

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در شب ۲۲ بهمن، آسمان مناطق مختلف استان تهران نورباران می‌شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز یکشنبه در دیدار سردار کیومرث عزیزی فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان قسم خورده نظام تلاش کردند تا با حربه‌های مختلف به این نظام الهی صدمه وارد کنند که یکی از این همجمه‌ها، در حوزه تأمین امنیت پایدار کشور بود.

وی اظهار داشت: نیروی نظامی، انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی در طول استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با تلاش و استقامت و با نثار جان خویش در ایجاد؛ تحکیم و تثبیت امنیت کشور نقش بسیار مهم و اساسی داشته‌اند و مردم و مسوولان قدردان این ایثار هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در حالی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی می‌دارد که به واسطه مقاومت مردم همیشه در صحنه، در اوج عزت و اقتدار است و دلبستگی مردم به نظام با گذشت ۴۲ سال همچنان ادامه دارد و این مهم در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر کاملا مشهود است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده در اجرای برخی از برنامه‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: همزمان با فرا رسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در شب پیروزی انقلاب، آسمان مناطق مختلف استان تهران نورافشان می‌شود و مردم با گلبانگ الله اکبر، یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب را گرامی می‌دارند.

محمودی به برگزاری مراسم راهپیمایی مجازی در استان تهران اشاره کرد و افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده در مناطق مختلف استان تهران؛ قرار است که مراسم روز ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی از میدان امام حسین (ع) تا میدان انقلاب برگزار شود و همزمان فعالان فضای مجازی با همکاری اقشار مختلف مردم، مراسم راهپیمایی مجازی ۲۲بهمن را به صورت مجازی برگزار می‌کنند.

وی افزود: علاقه مندان به حضور در این مراسم می‌توانند به سامانه طراحی شده به آدرس www.bahman۹۹.ir  مراجعه کرده و ضمن ثبت نام و نام خانوادگی و انتخاب شعار و پوستر مورد علاقه خود، در این راهپیمایی مجازی شرکت کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;