اتمام طرح‌های زیباسازی پایتخت شتاب می‌گیرد

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

10 فروردين 1403 ساعت 09:48

شهردار تهران با تاکید بر برنامه‌ریزی شهرداری برای زیباسازی قلمروی عمومی و فضاهای واجد ارزش تاریخی مانند میدان امام خمینی (ره) و لاله زار اعلام کرد: این طرح ها قبل از پایان این دوره از مدیریت شهری تمام می‌شود.

به گزارش تهران هوشمند و به نقل از ایرنا،  پیروز حناچی در حاشیه آیین گشایش ایستگاه های مترو برج میلاد و امیرکبیر در جمع خبرنگاران گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در همه کلانشهرها با هدف کاهش ترافیک و آلودگی است و به اندازه میزان افزایش این ناوگان ازآلودگی کاسته می شود.

وی افزود: هم اکنون نمای تمام ساختمان هایی که ساخته می شوند باید به تصویب برسد،  در قلمروی عمومی هم برای فضاهایی که واجد ارزش تاریخی هستند برنامه داریم؛  از جمله میدان امام خمینی و لاله زار. همچنین تلاش می شود این پروژه ها قبل از اتمام این دوره از مدیریت شهری تمام شود.

حناچی در ادامه درباره تاثیر منفی آلودگی روی بیماران کرونایی گفت: تحقیقات نشان می دهد که آلودگی هوا و شیوح حاد بیماری کرونا در بیماران مبتلا تاثیر مستقیم دارد و افزایش ذرات معلق حال مبتلایان کرونا را بدتر می کند. نکته مهمتر دیگر این است که سوخت مازوت برای برخی صنایع در فصل زمستان  تاثیر مستقیمی در افزایش آلاینده کمتر از ۲ و نیم میکرون دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;