واکنش جهرمی به لایو فردوسی‌پور: احتمالا رکورد پخش زنده امروز شکسته می‌شود

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

10 فروردين 1403 ساعت 00:14

با توجه به محبوبیت بالای عادل فردوسی پور، حساسیت مسابقه امروز برای مردم ایران و همچنین شمار بالای فالورهای صفحه فارسی اینستاگرام AFC و پرسپولیس، به احتمال زیاد امروز رکورد لایو اینستاگرام شکسته خواهد شد و شاهد جابجایی رکورد ۳ میلیون بیننده لایو «آجون ایلیجانی» باشیم.

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود یک پیام مهم را در رابطه با لایو اینستاگرامی و خبرساز صفحه AFC با گزارشگری عادل فردوسی‌پور منتشر کرد. این پیام مهم البته خالی از کلید‌واژه‌هایی مانند «اینستاگرام»، «فردوسی‌پور» و «صداوسیما» است اما وزیر به خوبی موفق شده منظور خودش را برساند و با انتخاب یک صفحه اینستاگرامی توسط مردم به جای صدا‌وسیما، همراه شود.

امروز فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندای کره برگزار خواهد شد و عادل فردوسی پور آن را توسط صفحه اینستاگرامی AFC گزارش خواهد کرد. اعلام این خبر باعث افزایش چشمگیر فالورهای صفحه فارسی AFC در این شبکه اجتماعی شد و حالا وزیر ارتباطات، آذری جهرمی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است. وزیر ارتباطات در یک پست اینستاگرامی نوشت که احتمالا امروز رکوردهای پخش زنده در سطح جهانی شکسته خواهد شد.

امروز یک مسابقه فوتبال حساس برگزار خواهد شد و میلیون‌ها ایرانی آن را دنبال خواهند کرد. موضوعی که جذابیت این مسابقه را دو چندان کرده، لایو اینستاگرام عادل فردوسی پور از طریق صفحه فارسی AFC است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;