اتصال ۸۶ هزار مدرسه به شبکه ملی اطلاعات

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

09 فروردين 1403 ساعت 23:53

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:  مهم ترین برنامه  ما در هفته دولت، اتصال همه مدارس به شبکه ملی  است زیرا سال گذشته  با کرونا مواجه شدیم  و تحصیل با دشواری روبرو بود.

به گزارش تهران هوشمند و به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در گفت و گو بایک برنامه رادیویی اظهار کرد: از مهم ترین برنامه های ما در هفته دولت، اتصال همه مدارس به شبکه ملی  است زیرا سال گذشته با کرونا مواجه شدیم  و تحصیل با دشواری روبرو بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: ۸۶ هزار مدرسه کار اتصالشان تمام شده و در همین هفته آیین رونمایی از این اقدام را خواهیم داشت.

جهرمی تصریح کرد: برنامه دوم  ما رونمایی از مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات است که فاز اول آن با ۱۰۰۰ سرور  آماده شده و وظیفه آن خدمت رسانی اختصاصی به پیام رسان ها است.

او یادآور شد:  کیفیت اپراتور همراه اول در تهران و البرز بسیار ضعیف است و  دلیل آن اشکال مدیریتی و جابه جایی است که سازمان تنظیم مقررات باید نظارت کافی داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:  هزینه های اینترنت و اتصال به شبکه برای خانوادهها برای دسترسی به  شبکه شاد بالا رفته است و باید رسیدگی کنیم. 

جهرمی بیان کرد: رییس جمهور تاکید داشتند بسته ای را برای خانواده ها و دانش آموزان تعریف کنیم  اما نیاز به اطلاعات داشتیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;