رونمایی از داشبورد مدیریتی حوزه خدمات شهری شهرداری تهران

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

29 اسفند 1402 ساعت 13:02

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت:داشبورد مدیریتی برای این معاونت از راه اندازی شده و آماده بهره برداری است.

به گزارش تهران هوشمند و به نقل از خبرگزاری تسنیم ؛ مجتبی یزدانی  اظهار کرد: با بهره برداری از پروژه‌های فناوری اطلاعات در سطح سازمان‌ها و شرکت‌های این حوزه و فراهم کردن بستر اطلاعاتی مناسب ، از ابتدای سال جاری کار روی پروژه راه اندازی داشبورد مدیریتی آغاز شد و این سیستم هم اکنون آماده بهره برداری است.

یزدانی افزود: این داشبورد مدیریتی در واقع یک سامانه اطلاع رسانی آنلاین و آفلاین است که  مدیران ارشد در لحظه می‌توانند آخرین شاخص‌های مدیریتی شهر و شهرداری را مشاهده کنند و در واقع تسهیل گر بستر تصمیم گیری برای مدیران خواهد بود.

وی در مورد اهمیت و لزوم استفاده از ابزارهای فناورانه نظیر داشبوردهای مدیریتی برای مدیران ارشد در شهرداری گفت: از آنجا که دامنه وظایف در شهرداری بسیار گسترده است و خدمات مختلفی توسط این نهاد به شهروندان ارائه می شود، فرایند تصمیم گیری برای مدیران امر پیچیده‌ای است و وجود سامانه‌ای مانند داشبورد مدیریتی کمک می‌کند تا شاخص‌های مشخص و مدونی برای طبقه بندی و سنجش آمار و اطلاعات ایجاد شود.

یزدانی تأکید کرد: با کمک این ابزار فرآیند جمع آوری، پردازش و ارائه گزارشات آماری مکانیزه می‌شود و امکان مدیریت متوازن و نظام مند در تمام حوزه‌ها ایجاد می‌شود.

به گفته یزدانی مزیت این اتفاق، تسهیل در امر تصمیم گیری‌های کلان و استفاده از شاخص‌های مختلف در مدیریت خدمات شهری تهران است.

وی با بیان این که امکان دریافت گزارش‌های کلان، تجمیعی و مقایسه‌ای به همراه تحلیل روندها و پیش بینی رویدادها و شرایط آینده از دیگر امکانات این ابزار مدیریتی است، تصریح کرد: هدف اصلی ما از ایجاد داشبورد و سامانه‌های مدیریتی، بهره گیری مدیران ارشد شهرداری به صورت مستقیم از آمار و اطلاعات در راستای تصمیم سازی‌های کلان است.

معاون شهردار تهران در پایان اظهار امیدواری کرد: تمام سازمان‌ها و شرکت‌ها و ادارات حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران همچنان با رویکرد اصلاح و ارتقای کیفیت داده‌های ثبتی در سامانه‌های مربوطه؛ گامی بلند به منظور ساماندهی آمار و اطلاعات بردارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;