نمایندگان مجلس به کمک شورای شهری‌ها می‌آیند

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

29 اسفند 1402 ساعت 11:44

عضو شورای شهر تهران از دیدار محسن هاشمی با محمدباقر قالیباف خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس جهت حل چالش‌های شهر تهران به کمک مدیریت شهری می‌آیند.

زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران،  درباره دیدار اخیر محسن هاشمی، رئیس شورای شهر با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این دیدار طی هفته گذشته انجام گرفته و در باره همکاری بین مجلس و شورای شهر مباحثی مطرح شده است.

او با اشاره به این که در جلسه محسن هاشمی با محمدبافر قالیباف بنده حضور نداشته‌ام، گفت: این که مدیریت شهری با کمک نمایندگان مجلس مسائل و مشکلات پایتخت را در حوزه شهری برطرف کنند مورد توجه است و می‌توان از ظرفیت نمایندگان مجلس برای رفع چالش‌های تهران کمک گرفت.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: رویکرد محمدبافر قالیباف، رئیس مجلس درباره تعامل با مدیریت شهری مثبت بوده است و از آنجایی که برخی از نمایندگان و رئیس مجلس قبلا در حوزه شهرداری و شورای شهر فعال بوده‌اند، موضوع مهمی است و می‌توان با کمک آنها که به مسائل شهر آشنا هستند در جهت رفع مشکلات پایتخت اقدام کرد.

او بیان کرد: نمایندگان مجلس حتماً به مدیریت شهری در رفع چالش‌های شهر تهران کمک خواهند کرد و ان‌شاءالله جلسه بین محسن هاشمی و محمدباقر قالیباف نتایج موثری به همراه خواهد داشت.

نوری گفت: در جلسه آینده صحن شورای شهر جزئیات این جلسه توسط محسن هاشمی رئیس شورای شهر اعلام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;