در مناطق ۱۱ ،۱۶ و ۱۸ کلینیک درمانی ایجاد می شود

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

29 اسفند 1402 ساعت 12:42

مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره افتتاح مرکز جامع سلامت روان در منطقه ۲، کلینیک منطقه ۹، ایجاد کلینیک هایی در دیگر مناطق و همکاری شهرداری با سازمان نظام پزشکی توضیح داد.

به گزارش تهران هوشمند و به نقل از شهر،حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران اعلام کرد، فضای فیزیکی و ساختمانی مرکز جامع سلامت روان در منطقه ۲ در حال استفاده است اما افتتاح آن با حضور شهردار تهران به زودی انجام خواهد شد. فعالیت این مرکز به لحاظ نرم افزاری و اموری که باید توسط متخصصان و شورای تخصصی حوزه روانشناسی و روانپزشکی انجام شود، از حدود پنج ماه گذشته و با شیوع کرونا آغاز شد.

او در بخش دیگری از این گفتگو درباره افتتاح کلینیک منطقه ۹ افزود: این کلینیک جامع در حوزه بهداشتی درمانی خدمات مختلفی از جمله آزمایشگاه، فیزیوتراپی، داروخانه، بینایی سنجی، اورژانس، بخشهای تخصصی زنان کودکان و تخصص های داخلی و عفونی ارائه می دهد.

چوبینه ادامه داد: ساختمان این کلینیک توسط شهرداری منطقه ۹ آماده شده و شرکت شهر سالم تجهیزات لازم را در آن مستقر کرده و هفته آینده با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

چوبینه در ادامه درباره ساخت و ایجاد کلینیک در دیگر مناطق شهر تهران عنوان کرد: ایجاد کلینیک هایی در سه منطقه ۱۱، ۱۶ و ۱۸ در دست اقدام است. همچنین در منطقه ۷ مرکز جراحی محدود دندانپزشکی از گذشته طراحی شده که به دلیل مشکلات مالی  هنوز ساختمان آن توسط  شهرداری منطقه به شهر سالم تحویل داده نشده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در ادامه با اشاره به همکاری شهرداری و سازمان نظام پزشکی یادآور شد: برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی این است که با همکاری شهرداری روز پزشک(بزرگداشت ابوعلی سینا) به عنوان یک رویداد ملی خدمات پزشکی و تکریم خدمات پزشکی منظور شود تا از پزشکان و پرستاران کادر درمانی قدرشناسی شود. علاوه بر آن همکاری های لازم شهرداری تهران با سازمان نظام پزشکی برای حفظ سلامت و آموزش شهروندان برای مقابله با بیماری کرونا انجام می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;