امسال استان تهران خاموشی کمتری را تجربه کرده است

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

01 ارديبهشت 1403 ساعت 08:17

استاندار تهران با اشاره به اینکه در زمینه برق با مشکلاتی مواجه هستیم گفت: با وجود همه مشکلات امسال استان تهران خاموشی کمتری را تجربه کرده است

به گزارش تهران هوشمند و به نقل از خبرگزاري مهر، انوشیروان محسنی بندپی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح ۱۵ پروژه برقی شرکت برق منطقه‌ای تهران با اشاره به اینکه در زمینه برق با مشکلاتی مواجه هستیم گفت: با وجود همه مشکلات امسال استان تهران خاموشی کمتری را تجربه کرده است.

استاندار تهران با بیان اینکه تأمین برق پایدار یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های «جهش تولید» محسوب می‌شود، گفت: برای بهره برداری از ۱۵ پروژه‌ای که امروز در استان تهران انجام شد اعتباری بالغ بر ۲۸۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بیان داشت: صنعت آب و برق را یکی از شاخصه‌های رشد و توسعه در هر کشور است و این صنعت در دولت کنونی به بهترین شکل صورت گرفت و توسعه بیشتری برای کشور ارمغان آورد و «جهش تولید» به معنای واقعی محقق شد.

محسنی بندپی عنوان داشت: در کاهش خاموشی‌های امسال مردم نقش بسیار پررنگی را ایفا کرده‌اند و سیاست‌های بسیار درستی را پیش گرفتند و مشکلاتی که اکنون گریبان استان تهران را در خصوص برق گرفته است ناشی از افزایش استفاده از دستگاه‌های بیت کوین، افزایش ۲۰۰ هزار نفری جمعیت و بد مصرفی‌ها بوده است.

استاندار تهران در ادامه به پویش هر هفته «الف- ب» ایران اشاره کرد و اظهار داشت: این حرکت بسیار ارزشمند نشان داد که ایران با وجود همه تحریم‌ها راه رو به رشدی را پیش گرفته است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;