استفاده از دوچرخه اولویت شود

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

29 فروردين 1403 ساعت 02:33

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پلیس خواست که توسعه دوچرخه به عنوان یک گونه حمل و نقل پاک که نیاز شهر تهران است در اولویت تصمیم گیری های این نهاد قرار بگیرد.

به گزارش تهران هوشمند به نقل از شهر ، سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در دهمین نشست مشترک پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک که به میزبانی پلیس راهور تهران برگزار شد،  با تاکید بر نقش تاثیر گذار تعاملات بیشتر این معاونت با پلیس راهور در انجام اقدامات ترافیکی در شهر، گفت: کاهش تصادفات و فرهنگ سازی استفاده از حمل و نقل پاک، دو محور اصلی مشترک حائز اهمیت در مدیریت ترافیک شهر است.

هاشمی با تاکید بر اهمیت فرهنگسازی و مهندسی ترافیک در کاهش تصادفات گفت: متاسفانه در سال گذشته ۶۰۰ نفر جان خود را از دست دادند از این رو در سال ۹۹ کاهش تصادف مهم ترین دغدغه  معاونت حمل و نقل و ترافیک بوده و باید تعداد تلفات به کمتر از ۵۰۰ نفر برسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه با اشاره به ضرورت توسعه حمل و نقل پاک در کلانشهر تهران بر ارتقا فرهنگ استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله پاک و ایمن در سطح تهران تاکید کرد و  از سردار حمیدی درخواست کرد این دو مورد در دستور کار تمام جلسات بوده و از موضوعات اولویت دار این دو مجموعه باشد.

هاشمی  بر نقش تاثیر گذار جلسات کارشناسی تاکید کرد و گفت: تعامل این دو مجموعه می تواند به عنوان الگویی در کشور مطرح شود چرا که معتقدم با برطرف کردن  کوچک ترین اختلافات می توانیم در حوزه خدمت رسانی به مردم عزیز تهران خادمین خوبی باشیم.

در ادامه رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، افزود: معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران همواره کنار مجموعه راهور تهران بوده و بیشترین تعاملات را داشته است.

سردار حمیدی گفت: تجهیز سامانه های نظارتی در حوزه های مختلف در ارتقای انضباط ترافیکی و کاهش مشکلات بسیار مهم است و در این نشست به این موارد رسیدگی کامل شد و در دستور کار کمیته های مربوطه قرار گرفت.

در این نشست درخواست های مشترک  معاونت حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور تهران بزرگ  به منظور تسهیل مشکلات و موضوعات ترافیکی شهر تهران مطرح  و ١٣ پیشنهاد در این باره بررسی شد که با تعاملات مدیران و کارشناسان در دستور کار و رسیدگی قرار گیرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;