اعلام تسهیلات و شرایط ویژه پلیس برای ترخیص خودروها از پارکینگ

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

08 ارديبهشت 1403 ساعت 01:40

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشورمان از وجود 18 هزار خودرو در پارکینگ‌ خبر داد و اعلام کرد که طرح ترخیص خودروهای رسوبی با امکان قسط‌بندی جرائم ادامه دارد.

به گزارش تهران هوشمند ، سردار سید کمال هادیانفر با اشاره به اجرای طرح ترخیص خودروهای رسوبی، گفت: اجرای این طرح همچنان ادامه دارد و شرایط و تسهیلات لازم  برای ترخیص خودروهای رسوبی فراهم است. پلیس نیز سعی می کند در سریعترین زمان ممکن این خودروها را ترخیص کند.

وی با بیان اینکه برابر آمارهای ما حدود 18 هزار خودرو در پارکینگ‌ها قرار دارد، ادامه داد : تمام کسانی که وسایل نقلیه آن ها در پارکینگ ها توقیف است و شرایط ترخیص را دارند می‌توانند از امکان قسط بندی و تقسیط جرایم استفاده کنند.

هادیانفر درباره نرخ ترخیص وسایل نقلیه از پارکینگ‌ها نیز گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که انجام دادیم، نرخ ترخیص وسایل نقلیه با نرخ  سال ۱۳۹۴ که مصوب هیئت وزیران بود انجام خواهد شد.

به گفته رئیس پلیس راهور فراجا همکاران ما شرایط را به گونه‌ای پیش بینی کردند که مالکان خودروهای توقیفی در پارکینگ‌ها با کمترین زحمت و با بالاترین سرعت، نسبت به ترخیص خودروهای خود اقدام کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;