ورود 4 کشنده و کامیونت جدید به بازار ایران ، کشنده دماغ دار شاکمن در نیمه دوم سال می آید

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

10 فروردين 1403 ساعت 19:21

مدیرعامل ویرا دیزل از تولید کشنده دماغ دار این شرکت در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: این شرکت به دنبال کسب سهم ۱۰ درصدی از بازار خودروهای تجاری و سنگین است. 

به گزارش تهران هوشمند بهنام افخم در نشستی خبری در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران گفت: این شرکت یکی از زیر مجموعه های شرکت ماموت است که با همکاری یکی از بهترین برندهای چینی با نام شاکمن که سهم ۱۶ درصدی در بازار چین دارد، اقدام به تولید ۴ محصول و عرضه آن به بازار ایران خواهد کرد.

وی در خصوص مشخصات محصولات این شرکت عنوان کرد: «کشنده‌ها از نسل جدید موتور کامینز ۴۹۰ اسب بخاری، گیربکس ایتان (Eaton) (برند مورد استفاده در کشنده های آمریکایی ماک، اینترنشنال، کنورث و پیتربلت)، ریتادرهای فویت voith ساخت آلمان و ترمز موتور Jacobs استفاده می‌کنند. افخم ادامه داد: حدود یک سال و نیم است که در خصوص انتخاب محصول با شریک تجاری خود در حال برنامه ریزی بودیم که در نهایت به تولید ۲ محصول کامیونت و یک کشنده منجر شد.

وی با اشاره به این که این محصولات برای شروع کار است و برنامه های بلندمدتی برای تولید محصولات کار و تجاری در نظر داریم توضیح داد: البته در حال توسعه محصول کامیون کشنده شاکمن و کانونشنال به عنوان اولین کشنده دماغه دار بعد از انقلاب هستیم. پس از اخذ مجوزهای لازم به تولید هر چهار محصول در کارخانه ماموت خواهیم پرداخت. مدیرعامل ویرا دیزل ادامه داد: برنامه ریزی های خوبی برای تولید محصولات صورت گرفته و قرار است در آغاز کار به تولید سالانه ۲۰۰۰ دستگاه برسیم.

افخم ادامه داد: بازار خودروهای سنگین نسبت به خودروهای سواری رقابتی تر است. با توجه به ۳۰ هزار نیاز بازار ایران، سهم ۱۰ درصدی برای ویرا دیزل هدف گذاری شده است. همچنین در آینده نمونه فیس لیفت شده کشنده جدیدمان را نیز عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل ویرا دیزل اضافه کرد: «کامیونت ها در دو کلاس ۵.۵ و ۶ تن روانه بازار می شوند و در آینده کلاس ۸.۵ تن با کابین خواب‌دار به سبد محصولات اضافه می شود.»

وی در خصوص خدمات پس از فروش محصولات ویرا دیزل گفت: شبکه خدمات پس از فروش بسیار خوبی را طراحی کرده ایم، اما این شبکه خدمات مستقل از سایر شرکت‌های ماموت خواهد بود.

بهنام افخم با اشاره به این که تعمیرگاه و دفتر مرکزی این شرکت در پایتخت (جاده مخصوص) از عنوان بزرگ ترین پایگاه خدمات وارانتی و فروش برخوردار است، گفت: «گیربکس Eaton کشنده‌ها دارای وارانتی چهار ساله بدون محدودیت کیلومتر است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;