یک فهرست از تحسین شده های جهان ؛ 10 آمریکایی و ویروس کرونایی که پولساز شد

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

31 فروردين 1403 ساعت 10:55

مطالعه تحسین شده‌ترین شرکت های جهان (The FORTUNE World’s Most Admired Companies) با نظرسنجی از مدیران ارشد و روسای شرکت های واجد شرایط، همراه با تحلیلگران مالی انجام می شود تا شرکت هایی که از بیشترین شهرت در صنایع خود و در بین صنایع مختلف برخوردار هستند، مشخص شوند.

در فهرست سال 2022 تحسین شده‌ترین شرکت های جهان، اپل، آمازون و مایکروسافت به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفته اند. این فهرست بر پایه نظرسنجی از 3700 مدیر اجرایی، مدیر و تحلیلگر شکل گرفته است.

این سه شرکت برای سومین سال متوالی است که جایگاه های نخست را به خود اختصاص داده و اپل برای پانزدهمین سال متوالی است که در رتبه نخست قرار دارد.

با توجه به تداوم همه‌گیری بیماری کووید-19، شرکت هایی که در خط مقدم نبرد پزشکی قرار دارند از میزان احترام بیشتری برخوردار شده اند. شرکت فایزر یکی از توسعه دهندگان واکسن کووید-19 موفق شده است تا در جایگاه چهارم فهرست امسال قرار بگیرد.

همه گیری کرونا در جهان اثر بسیار مهمی بر رونق و افزایش درآمد کسب کارهای مرتبط با اینترنت داشت. در ادامه 10 شرکت برتر فهرست ارائه شده و از این لینک نیز می توانید به فهرست کامل تحسین شده‌ترین شرکت های جهان که توسط نشریه فورچون ارائه شده است، دسترسی داشته باشید.

1. اپل . 2. آمازون . 3. مایکروسافت . 4. فایزر . 5. والت دیزنی . 6. برکشیر هاتاوی . 7. آلفابت . 8. استارباکس . 9. نتفلیکس . 10. جی پی مورگان چیس .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;