وزیر بهداشت : ایران جزو 10 کشور برتر جهان در مقابله با کروناست

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

31 فروردين 1403 ساعت 18:00

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جمهوری اسلامی ایران جزو ۱۰ کشور برتر جهان در بحث مقابله با کروناست و این را می‌توان یکی از دستاوردهای مهم کشور دانست.

به گزارش تهران هوشمند ، بهرام عین اللهی روز جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر به خبرنگاران اظهارداشت: با تلاش‌های که چه در جهت پیشگیری از کرونا و واکسیناسیون وسیع کشور انجام شد و چه از لحاظ درمان بیماران کرونایی، تمام سازمان‌های جهانی از جمله سازمان بهداشت جهانی همین سه روز اخیر از تلاش جمهوری اسلامی قدردانی کردند.وی تصریح کرد: حدود ۲۲۰ پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که پیشرفت فیزیکی آنها بین ۱۰ تا ۹۰ درصد متفاوت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اولویت این وزارتخانه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و روز پنجشنبه بیمارستان ملارد با ۱۶۰ تخت افتتاح شده است.

عین اللهی همچنین در رابطه با ارتقای بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر از ۶۴ تخت به ۱۳۰ تختخوابی، تصریح کرد: این موضوع جزو مصوبه سفر استانی نیامده است و باید با معاون اجرایی رییس جمهور رایزنی شود تا میزان اعتبار آن را مشخص کنیم. حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر یادآور شد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی حضرت معصومه(س) با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار سال ۹۵ افتتاح شد که با توجه به فضای کم و نیاز به راه اندازی درمانگاه تخصصی لازم است با تخصیص هزار میلیارد ریال فضا و ظرفیت این بیمارستان به ۱۳۰ تخت ارتقا یابد.

بیمارستان ۶۴ تختخوابی حضرت معصومه(س) آزادشهر با زیر بنای چهار هزار و ۳۰۰ متر مربع و پنج میلیارد ریال اعتبار در دولت قبل به بهره برداری رسید و خدمات مختلفی در زمینه زنان و زایمان، داخلی، اطفال و جراحی عمومی و خدمات تصویربرداری مانند رادیوگرافی و سونوگرافی در این بیمارستان ارائه می‌شود.

به گزارش تهران هوشمند ، دکتر بهرام عین اللهی در بدو ورود به آزادشهر به همراه مدیران استانی و شهرستان با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه مزار آنان را غبارروبی و عطرافشانی کرد و در ادامه در نشست شورای اداری مشترک آزادشهر و رامیان حضور یافت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;