کدهای دستوری ساده برای اینکه بفهمیم کسی در حال ردیابی تلفن همراه ماست

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

13 ارديبهشت 1403 ساعت 03:31

ایمنی همیشه باید اولویت همه ما باشد. تنها با چند کد کوتاه می‌توانید درباره تنظیمات تلفن همراه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید و بررسی کنید که آیا پیام‌ها و اطلاعاتتان محافظت می‌شوند و اینکه کسی در حال ردیابی شماست یا خیر.

 #21#* با این کد می‌توانید متوجه شوید که آیا تماس ها، پیام ها و سایر داده‌های شما در حال تغییر مسیر یا دایوِرت (Divert) هستند یا خیر. با وارد کردن این کد، وضعیت انواع مختلف دایوِرت که در حال انجام است همراه با شماره‌ای که اطلاعات به آن منتقل می‌شود، روی صفحه نمایش گوشی شما نمایش داده می‌شود. اگر یک شریک زندگی حسود یا یک غریبه روی گوشی شما این کار را انجام داده باشد می‌تواند به اطلاعات محل زندگی، دوستان و خانواده، فعالیت‌های روزانه و حتی وضعیت مالی شما دسترسی پیدا کند.

#62#* اگر می‌خواهید بدانید پیام‌ها،‌ تماس‌ها و اطلاعاتتان به کجا منتقل می‌شود و یا اینکه به نظر می‌رسد کسی نمی‌تواند به شما دسترسی پیدا کند، این کد را شماره گیری کنید. این احتمال وجود دارد که تماس های صوتی شما به یکی از شماره های اپراتور تلفن همراهتان هدایت شود.

#002## این یک کد جهانی برای خاموش کردن همه اشکال تغییر مسیر از تلفن شما است. قبل از اینکه مجبور به استفاده از رومینگ شوید، ایده خوبی است که از آن استفاده کنید. در این صورت برای تماس‌هایی که به طور پیش فرض به پیامگیر صوتی شما هدایت می‌شوند، پولی از حسابتان برداشته نمی‌شود.

#06#* 

به کمک این کد می‌توانید IMEI (شناسه بین المللی تجهیزات موبایل) خود را پیدا کنید. اگر این شماره را بدانید، در صورت دزدیده شدن گوشی‌تان می‌توانید آن را پیدا کنید. هنگامی که گوشی روشن شود، مکان آن به طور خودکار به اپراتور شبکه منتقل می‌شود، حتی اگر سیم کارت دیگری وارد شود. اگر کسی شماره IMEI شما را بداند، می‌تواند مدل و مشخصات فنی گوشی شما را پیدا کند.
 
تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;