10 اپلیکیشنی که باید از گوشی های اندرویدی حذف شوند

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

13 ارديبهشت 1403 ساعت 00:03

هر اپلیکیشنی که امنیت تلفن را تهدید می‌کند، استفاده محدودی دارد یا به باتری تلفن آسیب می‌زند، می‌تواند گزینه حذف باشد پایگاه فناوری اسلش‌گیر در گزارشی، ۱۰ اپلیکیشنی را بررسی کرده که کاربران اندروید باید به حذف آنها فکر کنند.

 ۱- اپلیکیشن‌های بلوت‌وار : در گوشی، بلوت‌وار به اپلیکیشن‌هایی اطلاق می‌شود که از قبل روی یک دستگاه قرار می‌گیرند و برای اکثر کاربران، کاربرد غیرضروری یا محدود دارند. اکثر اپلیکیشن‌های بلوت‌وار به جای بهینه سازی یک دستگاه، در حافظه داخلی گرد و خاک می‌خورند و گزینه عالی برای حذف هستند.
۲- اپلیکیشن‌های آنتی ویروستلفن‌های هوشمند مانند رایانه‌های شخصی، در معرض آلوده شدن به ویروس‌ها قرار دارند اما این به معنای آن نیست که اپلیکیشن‌های آنتی ویروس، برای تجربه اندرویدی ضروری هستند.
۳- چراغ قوه :از زمانی که دوربین‌ها به بخشی از تجربه تلفن‌های هوشمند اندرویدی تبدیل شدند، همیشه می‌توان از فلاش گوشی برای ایجاد یک چراغ قوه جیبی برای تقریبا هر موقعیت بداهه استفاده کرد.
۴- مرورگر پیش فرض : بعضی از کاربران ممکن است مرورگری مانند گوگل کروم، اپرا یا فایرفاکس را نصب کرده و همزمان مرورگر سازنده گوشی را نگه دارند.
۵- اپلیکیشن‌های پاکسازی : مشابه اپلیکیشن‌های آنتی ویروس، اپلیکیشن‌های پاکسازی گزینه عالی برای حذف در اکثر گوشی‌های اندرویدی هستند.
۶- صرفه جویی در باتری :اپلیکیشن‌های صرفه‌جویی در باتری شخص ثالث بر اساس استانداردهای امروزی اغلب اضافی است.
۷- خرید از آمازون : این اپلیکیشن کاملا ضروری نیست. همچنین اشکالاتی دارد که می‌تواند حذف آن را ضروری کند.
۸- فیس‌بوک و فیس‌بوک مسنجر :فیس‌بوک و فیس‌بوک مسنجر مانند آمازون، از طریق مرورگر گوشی اندروید قابل دسترسی هستند.
۹- اسنپ چتاسنپ چت هم مانند فیس‌بوک عادت‌های بدی دارد. این اپلیکیشن از فیس‌بوک هم بزرگتر است و حدود ۷۰۰ مگابایت فضای داخلی را اشغال می‌کند.
۱۰- اسکنر کیو آر کد :اسکنر کیو آر کلد را باید به لیست اپلیکیشن‌های اندرویدی شخص ثالث اضافه کنید که اکنون قابلیت مشابه آنها در اکثر گوشی‌های اندرویدی پیشرفته وجود دارد. کاربران اندرویدی می‌توانند به سادگی اپلیکیشن دوربین را باز کرده و کد کیو آر را مقابل صفحه دوربین قرار داده و به لینک مرتبط با آن بزنند تا به اطلاعاتی مانند منوی رستوران، فرم‌ها و لینک‌های آر سی وی پی دسترسی پیدا کنند.
 
تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;