۱۰ گوشی هوشمند برتر جهان ازنظر سرعت شارژ

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

06 ارديبهشت 1403 ساعت 09:29

فکر می‌کنید کدام گوشی‌های هوشمند جهان سریع‌ترین سرعت شارژ را ارائه می‌دهند؟

گوشی‌های هوشمند در چند سال اخیر شاهد پیشرفت‌های نسبتاً کمی بوده است؛ اما ازنظر سرعت شارژ، ارتقای چشمگیری یافته‌اند. روزهایی که برای شارژ کامل گوشی‌های هوشمند باید آن‌ها را چندین ساعت به شارژر متصل می‌کردید، تمام شده است. اکنون سناریو کاملاً متفاوت بوده و فناوری به‌قدری پیشرفت‌ کرده است که امکان شارژ کامل گوشی‌ها از صفر تا صد درصد در کمتر از ۱۰ دقیقه نیز فراهم شده است. اگرچه این آمار کمی عجیب به‌نظر می‌رسد، کاملاً واقعیت دارد.

سازندگان گوشی‌های هوشمند چینی ازنظر ارائه‌ی سرعت شارژ سریع در محصولات خود، تلاش‌های بیشتری درمقایسه‌با سایر سازندگان کرده‌اند. درمقابل، غول‌های بزرگ صنعت گوشی‌های هوشمند ازجمله اپل و سامسونگ همچنان ازنظر ارائه‌ی سرعت شارژ، از رقبای چینی عقب‌تر هستند. سال گذشته، بهترین گوشی هوشمند جهان ازنظر سرعت شارژ با شارژ ۱۲۰ وات عرضه شد؛ اما درحال‌حاضر محصولاتی به‌ بازار عرضه شده‌اند که حتی از شارژرهای فوق‌سریع ۲۰۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کنند.

در این بخش، ۱۰ گوشی برتر جهان ازنظر برخورداری از بیشترین سرعت شارژ را معرفی خواهیم کرد. پیشنهاد می‌کنیم این مقاله جذاب را از دست ندهید.

۱۰. iQOO 9T : سرعت شارژ استاندارد: ۲۰۴ میلی‌‌آمپر در دقیقه
iQOO 9T در جایگاه آخر این فهرست قرار دارد؛ اما فناوری شارژ آن از اهمیت فراوانی برخوردار است. این محصول از باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و iQOO مدعی شده است که ازطریق فناوری شارژ ۱۲۰ وات فقط در ۲۰ دقیقه می‌توان آن را از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کرد.

۹. شیائومی ۱۲ پرو : سرعت شارژ استاندارد: ۲۱۹ میلی‌‌آمپر در دقیقه
شیائومی ۱۲ پرو محصولی پرچم‌دار محسوب می‌شود که به‌طور‌مستقیم برای رقابت با گوشی‌هایی مثل سامسونگ گلکسی S22 پلاس و آیفون ۱۳ پرو عرضه شده است. ظاهر این دستگاه استاندارد است؛ اما سخت‌افزار بسیار قدرتمندی دارد.

۸. iQOO 9 Pro : سرعت شارژ استاندارد: ۲۳۵ میلی‌‌آمپر در دقیقه
 iQOO 9 Pro اوایل سال جاری با سخت‌افزار قدرتمند معرفی شد. این دستگاه به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1، حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ISOCELL GN5 سامسونگ، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین پرتره ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۲٫۵ برابری مجهز است.

۷. ریلمی GT Neo 3 : سرعت شارژ استاندارد: ۲۳۷ میلی‌‌آمپر در دقیقه
ریلمی GT Neo 3 اولین گوشی هوشمند تجاری جهان بود که با شارژ سریع ۱۵۰ وات عرضه شد. این دستگاه در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۲ به‌نمایش درآمد و چند ماه بعد، دردسترس خریداران قرار گرفت. 

۶. شیائومی 11T پرو : سرعت شارژ استاندارد: ۲۳۸ میلی‌‌آمپر در دقیقه
شیائومی 11T پرو در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۱ معرفی شد؛ اما ازنظر سرعت شارژ، همچنان یکی از بهترین گوشی‌های جهان است.

۵. وان‌پلاس 10R : سرعت شارژ استاندارد: ۲۵۰ میلی‌‌آمپر در دقیقه
وان‌پلاس با معرفی گوشی وان‌پلاس 10R به‌ جمع شرکت‌هایی پیوست که محصولاتی با سرعت شارژ بسیار سریع عرضه کرده‌اند. این دستگاه از فناوری شارژ ۱۵۰ وات پشتیبانی می‌کند و به ادعای وان‌پلاس، فقط در ۱۷ دقیقه کاملاً شارژ خواهد شد.

۴. وان‌پلاس 10T : سرعت شارژ استاندارد: ۲۵۲ میلی‌‌آمپر در دقیقه
وان‌پلاس 10T ازجمله گوشی‌های با سرعت‌ شارژ بسیار درخورتوجه است که در ایالات‌ متحده‌ی آمریکا نیز عرضه می‌شود. این دستگاه برخلاف وان‌پلاس 10R، از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می‌برد و در دو نسخه روانه‌ی بازار شده است. بهترین مدل این محصول ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد.

۳. نوبیا ردمجیک ۷ پرو : سرعت شارژ استاندارد: ۲۷۷ میلی‌‌آمپر در دقیقه
 نوبیا ردمجیک ۷ پرو، تنها گوشی گیمینگی است که موفق شد در فهرست برترین گوشی‌های هوشمند ازنظر سرعت شارژ قرار گیرد.

۲. iQOO 10 Pro : سرعت شارژ استاندارد: ۳۴۸ میلی‌‌آمپر در دقیقه
تا چند ماه قبل، iQOO 10 Pro در جایگاه برترین گوشی هوشمند جهان ازنظر سرعت شارژ قرار داشت؛ اما اکنون رده‌ی دوم این فهرست را دراختیار دارد.

۱. ردمی نوت ۱۲ نسخه‌ی Explorer : سرعت شارژ استاندارد: ۴۳۰ میلی‌‌آمپر در دقیقه
شیائومی اخیراً نسخه‌ی Explore گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۲ را رونمایی کرده است که تا این‌ لحظه عنوان برترین گوشی هوشمند جهان ازنظر سرعت شارژ را از آنِ خود کرده است. این دستگاه از شارژ بسیار سریع ۲۱۰ وات پشتیبانی می‌کند که سریع‌تر از هر گوشی دیگری در بازار است. اگرچه سرعت شارژ یکی از ویژگی‌های مهم‌ این محصول به‌شمار می‌رود، سایر مشخصات آن نیز جذاب است.

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;