چیدمان هوشمند داخلی با نرم‌افزار شرکت‌های خلاق

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

01 ارديبهشت 1403 ساعت 16:19

محققان یکی از شرکت‌های خلاق، نرم‌افزاری را برای طراحی دکوراسیون منازل و محیط‌های نمایشگاهی و همچنین برای تولیدکنندگان کاشی و سرامیک عرضه کردند.

به گزارش تهران هوشمند ، خدمات گرافیکی و ساخت بازی‌های رایانه‌ای از حوزه‌هایی است که یکی از شرکت‌های خلاق به آن ورود کرده و یکی از محصولات تولیدی آن نرم افزاری برای دکوراسیون داخلی است.

این نرم افزار بر روی موتور گرافیکی "آنریل" طراحی شده و به مخاطب این امکان را می‌دهد که از نماهای خانه پیش فرض هر چیدمان داخلی از قبیل کاشی، سرامیک، سنگ، کاغذ دیواری و ... را در محیط انتخاب کند و به صورت لحظه‌ای از بین محصولات نتیجه انتخابی خود را بر روی محیط مشابه، مشاهده کند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، مشتری این محصول کارخانه‌های تولید محصولات ساختمان هستند که می‌توانند محصول خاص خود را در نرم افزار ارائه دهند و نرم‌افزار شخصی کارخانه خود را داشته باشند، همچنین نمایشگاه داران محصولات ساختمانی نیز می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

دیگر محصول این شرکت، نرم‌افزار شبیه‌ساز محیط‌های میراث فرهنگی مانند چهلستون اصفهان و غیره است، به این صورت که توسط این محصول، تصاویر متحرک زیبا و ۳۶۰ درجه ارائه می‌شود که مخاطب می‌تواند در محیط حرکت کند و از مناظر لذت ببرد، همچنین در کنار آن می‌توان از اطلاعات تکمیلی در نرم‌افزار به زبان‌های مختلف بهره برد. 

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;