سفر بین شهری با اسنپ ممکن شد

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

31 فروردين 1403 ساعت 21:16

امکان سفر بین‌شهری در اسنپ برای کاربران این پلتفرم فعال شده است.

از امروز افراد می‌توانند برای تردد بین برخی از شهرهای کشور از خدمات اسنپ استفاده کنند. البته شرایط خاصی مثل همراه داشتن مدارک هویتی توسط کاربران برای این نوع سفر از سوی اسنپ دیده شده که در ادامه کلیه این شرایط را مرور خواهیم کرد.

همانند روالی که در فرآیند سفرهای درون شهری طی می‌شود، پس از مشخص کردن مبدا و مقصد در شهرهای فعال و مشاهده قیمت، می‌توان درخواست سفر بین شهری داد. این درخواست برای کاربران راننده منتخب ارسال خواهد شد و پس از پذیرش سفر، اطلاعات کاربر راننده به فرد نمایش داده می‌شود.

لازم به ذکر است انجام سفر بین شهری اسنپ دارای محدودیت زمانی بوده و باید ثبت درخواست و پذیرش آن توسط کاربر راننده در بازه زمانی 6 صبح تا 9 شب باشد.

آنطور که این شرکت گزارش کرده، هزینه‌ سفرهای بین‌شهری نیز مانند دیگر سفرها با عوامل مختلفی سنجیده می‌شوند. از جمله مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت سفرهای بین‌شهری، فاصله شهرها از یکدیگر است. همچنین مسیر رسیدن به شهرها و احتمال ترافیک میان راه نیز در قیمت نهایی سفر موثر خواهد بود. اما امنیت سفرهای بین شهری قطعا یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران و رانندگان اسنپ است. این شرکت 4 فاکتور را برای این مهم در نظر گرفته است. اول اینکه بر اساس گزارش اسنپ، این شرکت مدعی است تمامی کاربران راننده‌ای که قصد فعالیت در سرویس سفر بین‌شهری را دارند با دقت هرچه تمام‌تر پالایش می‌شوند. همچنین برای افزایش امنیت سفرهای بین‌شهری پس از پذیرفته شدن سفر توسط کاربر راننده از مسافر درخواست می‌شود که شماره کد ملی خود را برای اسنپ ارسال کند. شرط سوم برای حفظ امنیت، بازدید از خودروهاست. وضعیت خودرو در سفر بین‌شهری اهمیت بسیاری دارد از همین رو تمام خودروهای حاضر در این سرویس از سطح خاصی از استاندارد سفر بین‌شهری برخوردارند. همچنین پشتیبانی 24 ساعته اسنپ برای پیگیری هر مسئله یا مشکلی در سفر در دسترس کاربران هستند. در صورتی که به هر دلیلی در حین سفر بین‌شهری نیاز به پشتیبانی و جایگزینی خودرو باشد، فقط کافی است این موضوع را به اطلاع پشتیبانی رسانده تا اقدامات لازم صورت گیرد.

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;