واتس اپ محدودیت حجم فایل های ارسالی را به 2 گیگابایت افزایش می دهد

پایگاه خبری و پرتال تهران هوشمند ، بهترین مرجع کسب خبر و درگاه های الکترونیک شهر تهران

10 فروردين 1403 ساعت 01:47

واتساپ با هدف بهبود هرچه بیشتر تجربه‌ی کاربری پلتفرم خود، این‌بار افزایش حجم فایل‌های ارسالی را به ۲ گیگابایت آزمایش می‌کند.

شبکه‌ی اجتماعی واتساپ در ادامه‌ی اقداماتی که برای بهبود تجربه‌ی کاربری خود انجام می‌دهد، قصد دارد محدودیت حجم فایل‌هایی که در این پلتفرم به‌اشتراک گذاشته می‌شوند، به ۲ گیگابایت افزایش دهد.

به‌گزارش تهران هوشمند و به نقل از Techradar و طبق گفته‌ی وبلاگی اسپانیایی‌زبان برای برخی از نسخه‌های بتای اپلیکیشن واتساپ در سیستم‌عامل اندروید و iOS فعال شده و ممکن است به‌زودی به نسخه‌ی پایدار نیز راه پیدا کند. واتساپ با اینکه در انتشار قابلیت‌های جدید کمی کُند عمل می‌کند، زمان‌بندی مناسبی برای انجام این کار دارد. پس از معرفی قابلیت‌هایی مانند واکنش به پیام‌ها و تأیید هویت دومرحله‌ای، حالا این پلتفرم افزایش محدودیت حجم فایل‌های ارسالی را برای نسخه‌های بتای این اپلیکیشن در سیستم‌عامل iOS و اندروید آزمایش می‌کند.
به تأیید وب‌سایت WaBetaInfo، برخی از کاربران نسخه‌های بتای ۲.۲۲.۸.۵، ۲.۲۲.۸.۶ و ۲.۲۲.۸.۷ سیستم‌عامل اندروید و نسخه‌ی بتای ۲۲.۷.۰.۷۶ سیستم‌عامل iOS می‌توانند فایل‌هایی تا حجم ۲ گیگابایت را در این پلتفرم به‌اشتراک بگذارند.

در‌حال‌حاضر، کاربرانی که از نسخه‌ی پایدار اپلیکیشن واتساپ استفاده می‌کنند، تنها امکان ارسال فایل‌هایی تا حجم ۱۰۰ مگابایت را دارند و برای ارسال فایل‌هایی با حجمی بیش از این مقدار ناچار‌‌ند با استفاده از اپلیکیشن‌هایی دیگر این فایل را به چند بخش کمتر از ۱۰۰ مگابایت قسمت کنند و سپس آن‌ها را به‌اشتراک بگذارند.

تهران هوشمندکپی رایت © 1397 کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
logo-samandehi
;